Serwisujemy, konserwujemy, naprawiamy oraz dostarczamy części zamienne i eksploatacyjne

Zakup maszyny to tylko początek naszej wspólnej drogi. Szybko i sprawnie pomagamy naszym klientom w utrzymaniu ciągłości procesu pakowania.

Serwis naszych maszyn

Naprawimy każdą naszą maszynę w maks. 48 h! Zrobimy to, ponieważ nasi serwisanci i inżynierowie uczestniczą w projektowaniu, budowie oraz montażu. Dzięki temu doskonale znają jej działanie.

Ludzie, którzy tę maszynę projektowali, a później budowali, przeszkolą Twoich operatorów oraz służby utrzymania ruchu.

Pracownicy nie pamiętają, jak działa jakaś funkcja maszyny? Mechanik jest nowy w pracy, przez co nie był na szkoleniu? Twoi ludzie zawsze mogą zdalnie skonsultować swój problem!

Twoje służby utrzymania ruchu potrzebują szybkiej pomocy w diagnozie stanu maszyny? Jeśli zapewnisz nam dostęp do internetu w swojej fabryce, będziemy mogli zdalnie się z nią łączyć!

Części eksploatacyjne oraz komponenty budowy maszyny zawsze mamy w naszym magazynie!

Jeśli wystąpi awaria, z którą Twoi ludzie nie będą w stanie sobie poradzić, nasi technicy mogą do Was przyjechać i pomóc! Jesteśmy w stanie naprawić każdą awarię maszyny w maks. 48 h!

Szybki montaż

Ograniczamy czas montażu do minimum – zazwyczaj trwa od 1 do 3 dni roboczych.

Utrzymanie ruchu i serwis

Wspieramy utrzymanie maszyn w ruchu. Serwis i części zamienne są blisko i na bieżąco dostępne.

Dostępność części

Większość części zamiennych jest dostępna w terminie
24–48 h. Jeśli ich nie ma, zaproponujemy rozwiązanie tymczasowe.

Opieka posprzedażowa

Po uruchomieniu i odbiorze zapewniamy telefoniczną opiekę naszego konsultanta (przez 7 dni roboczych w godzinach 8.00–20.00).

Skontaktuj się z serwisem

Masz problem z działaniem maszyny naszej produkcji i potrzebujesz wsparcia? Chciałbyś zlecić przegląd okresowy swojego urządzenia? Zgłoś się do naszego serwisu!

    Kontakt bezpośredni

    serwis@gim.com.pl

    531 837 629